2012. augusztus 13.

XX.rész

Tiszta lap:

- Szeretném megismerni Rebekát, kérlek legközelebb legyél őszinte velem - de itt el is akadt a szavam és megráztam a fejem, mivel rájöttem el kell neki mondanom Bálintot. Bálintot, hogy nem tudom mi van velem, mert furcsa érzés tölt el, ha rá gondolok, de mégis érzem, hogy Tomi mellett a helyem, hiszen a suli khm hogy is fogalmazzak, hát ribancával csalt meg.. No mindegy is, inkább elmondom neki, de nem most - Szóval, hogy én is őszinte legyek veled, el kell mondjak valamit, de még nem megy. Kérlek értsd meg ezt! Fáj, ha erről akarok beszélni, pontosabban ezekről, mert két dologról szeretnék. A kapcsolatunkra pedig csak annyit, hogy kezdjük újra jó? - láttam, hogy kíváncsiság van a szemében, de nem mert rákérdezni, csak bólintott.
- Akkor tiszta lap? - csak bólintottam válaszul, mire meg akart csókolni, de eltoltam magamtól. - Sajnálom, nem tudtam, hogy nem lehet most még.
- Ne haragudj, de tiszta lap van. Újra el kell jutnunk odáig, hogy teljesen feltétel nélkül bízzak benned, de addig nincs semmi. Rendben? - pedig nagyon is kívántam ajkait, de nem adhatom magam könnyen, nem lehet. Ha így tennék máris egy rossz vérű lány lehetnék, vagyis később azt mondaná rólam, ha esetlegesen szakítanánk.. bár most még nem is járunk igazából csak ismerkedünk.
- Rendben - ekkor lehajtotta a fejét és a földet kezdte pásztázni. Megpusziltam az arcát, majd megszólaltam:
- Figyelj, most megyek és felhívom Rékát, mivel nem beszéltünk már egy ideje. Azt hiszem haragszik rám... Szia.
Nem vártam meg a válaszát, szimplán felálltam és elindultam pontosabban elbicegtem a házba, azon belül is a szobámba. Az ágyon ülve tárcsáztam Réka számát, aki csak akkor vette fel, mikor már harmadjára hívtam. Pedig ő nem szokott ilyet csinálni, csak kérlek ne  szeress Bálintba.. csak erre az egyre kérlek.. Éppen ezen jártak a gondolataim, mikor végre felvette.
~ Szia. Ne haragudj! Egy kis egyedüllétre volt szükségem. Merre vagy? - hangja zaklatott volt.
- Hali, figyelj legalább nekem ne hazudj. Láttalak Bálinttal. Láttam a saját szememmel, hogy ölelkeztetek... Kedves kis barátnő vagy! - ennyit mondtam, majd lecsaptam a telefont és az ágyra dobtam magam mellé. Hanyatt vágódtam az ágyon és gondolkodni kezdtem. Ajjaj, nem hiszem el.. ezen a nyaraláson rengetegszer gondolkozom, pedig eddig nem sokszor használtam ennyire az agytekervényeimet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése