2012. augusztus 3.

Ajánló.. :))

Sziasztok!
Köszönöm szépen, hogy már több mint 2000-szer kattintottatok a blogra várva a folytatást, vagy éppen olvasni. Részt még nem hoztam, de elárulom, hogy fény derül Rebi kilétére. Szóval türelem :D! Addig is egy kis ajánló:

Hoztam pár blogot, amiket én is rendszerességgel olvasok, és nem vagyok benne biztos, hogy ti tudtok róla. Gondoltam ezért megosztom veletek. Rövid véleményt is mondok róluk, és ha gondoljátok a tiétekről is írok majd pár sort a következő ajánlóban, persze csak ha lesz rá 'kereslet'.
Szóval először Csenge blogjait szeretném bemutatni! Ő az egyik olyan olvasóm, aki elmondja mindig a véleményét és segít, ha kell.
Kíra élete: ez a blog Kírának a mindennapjairól szól, akinek szülei elváltak és van egy öccse, így anyujával és testvérével él. Apja a Balaton partján lakik. Nincsenek barátai a történet elején, és a végére már hoppá pasija is lesz! (Bár még csak a 14. fejezetnél tartok, mivel annyi van megírva... :D) Szóval a történet elején egy osztálytárssal lesz jóban, legjobb barátnője lesz a lány, Reni.. Kalandoznak majd Londonban és innen a történet fordulatot tesz, mivel egy híres banda ( One Direction) lesz benne. Röviden ennyit a történetről. És a véleményem: tetszik, várom az újabb és újabb részeket...
Another World: ezt a blogot még csak nemrég csinálta Csenge, de már így is jól alakul. a történet lényege pedig az, hogy Zayn Malik húga a főszereplő és az ő szemszögéből ismerhetjük meg a sztorit. A bátyja és a barátai hozzájuk mennek nyárra. Szóval itt pedig megmondom őszintén, a lány, azaz Becky kinézete nem tetszik, de ezt már elmondtam Csengének is.. No mindegy. Ennyi az amibe belekötnék. :P

2 megjegyzés:

  1. Kittyyy <333
    Már mondtad hogy ribis a csaj :33
    Pusziii és köszii <3

    VálaszTörlés
  2. Csenge, igen már mondtam.. :) De gondoltam megemlítem most is ;)
    Nincs mit
    xoxo

    VálaszTörlés